Kopen bij HINIKO

jlmbry

New Member
Joined
Feb 28, 2013
Messages
29
Reaction score
16
Location
Belgium
Ik heb reeds enkele keren gekocht bij HINIKO.
Ik kan deze verkoper ten zeerste aanbevelen, zeer betrouwbaar en steeds bereid om goed advies te geven. Ook geen problemen met douane en andere bijkomende kosten of taxen.
Leveringen gebeuren zeer vlot.
Garantie op de producten is volgens de Europese regelgeving.
 
Please write your text in English, I have no problems with reading and writing in Dutch but to most visitors of Dashcamtalk Dutch is a foreign language they don't understand at all.
 
:D

Schrijf uw tekst in het Engels, heb ik geen problemen met lezen en schrijven in het Nederlands, maar de meeste bezoekers van Dashcamtalk Nederlands is een vreemde taal die ze niet helemaal begrijpen.
 
Googkleh does it! :p
 
As always Google is your friend and helper, even when it concerns the translation of the awkward Dutch language. Google Translate will hang for at least 5 minutes but then, very sudden, Google provide you with a superb translation of that creepy Dutch. ;)
 
@some Hollanders

I'll translate for you as i see you do not know GOOGLE TRANSLATE.

Ik heb reeds enkele keren gekocht bij HINIKO.
Ik kan deze verkoper ten zeerste aanbevelen, zeer betrouwbaar en steeds bereid om goed advies te geven. Ook geen problemen met douane en andere bijkomende kosten of taxen.
Leveringen gebeuren zeer vlot.
Garantie op de producten is volgens de Europese regelgeving.

I've already bought several times at HINIKO.
I highly recommend this seller, very reliable and always willing to give good advice. Also no problems with customs and other additional fees or taxes.
Deliveries happen very smoothly.
Warranty on the products, according to European regulations.
 
Back
Top